2007-07-04

In the top 9%

4 comments:

tingotankar said...

GRATTIS!!
Vad är folding...? Låter avancerat.

Kan inte se din profil-bild, har nåt hänt med den?

tingotankar said...

Oj, nu var bilden tillbaka

kai said...

Proteinveckning - man låter en kvarts miljon datorer sitta och räkna på hur atomerna i protein rör på sig och så kan man få insikt i hur de ser ut och interagerar med omgivningen. (Klicka på diplomet för att få alla detaljer.)

De metoder de använder har förmodligen krävt åtskillig tankemöda men som tur är behöver jag inte anstränga huvudet mer än att installera beräkningsklienten på våra datorer. :-)

Klart att jag inte syns hela tiden – jag har ju annat att göra än att hålla till i det här porträttet hela dan, jag måste ju visa mig i legitimationen, passet, mammas vägg och en förskräcklig massa skolfoton ;-)

tingotankar said...

Jamen justdet! Jag har ju hört talas om detta. En fenomenal id´s om hur man kan använda det faktum att så många datrer är sammanlänkade. Forskning när den är som bäst!

Jaså, du har minsann viktigare saker att gör än hänga på bloggen - jag tycker du ska lära dig att prioritera rätt... ;-)